دانلود زیرنویس فیلم و سریال

دانلود بهترین ویدیو پلیر های اندروید - دانلود زیرنویس فیلم و سریال | 98 زیرنویس | زیرنویس فارسی

دانلود بهترین ویدیو پلیر های اندروید

دسته بندی : 2017 ، سال ها تاریخ : سه شنبه 30 آذر 1395

امروز به افزایش اندازه ی صفحه نمایش گوشی های هوشمند و همچنین با بهبود کیفیت آنها و ارتقا آنها به کیفیت HD کاربران تلفن های همراه به راحتی می توانند در موبایل ها و تبلیت ها به تماشای فایل های ویدیویی بپردازند. و این امر زمانی ساده تر میشود که توسعه دهندگان برای دستگاه های اندرویدی برنامه های ویدیو پلیر بسیاری با قابلیت های متفاوت عرضه کردند و که شما می توانید بهترین انها را با توجه به نیاز خود از وب سایت هزار و یک دانلود دریافت کرده و در گوشی یا تبلت هوشمند خود نصب نمایید. در این بخش به معرفی 3 ویدیو پلیر برتر اندروید می پردازیم ، پس با ما همراه باشید.

1- ویدیو پلیر MX Player

MX Player به راستی ترکیبی از سادگی ، قدرت و قابلیتهای فوق العاده است که به صورت رایگان عرضه شده است. این ویدیو پلیر قابلیت های عمومی مانند نمایش زیر نویس ، قابلیت قفل کردن صفحه نمایش ، امکان زوم کردن ، قابلیت تغییر نسبت ابعاد تصویر و … پشتیبانی می کند . همچنین می توانید فایل های ویدیویی با کیفیت HD را نیز با این برنامه اندرویدی فوق العاده مشاهده کنید. MX Player با بیش از 100 میلیون دانلود در گوگل پلی از بهترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن های اندروید میباشد که ان را به شما توصیه می کنیم.

دانلود MX PLayer اندروید

2- ویدیو پلیر VLC

اگر به دنبال یک مدیا پلیر همه کاره هستید ، VLC پلیر مطمئنا برنامه ای مناسب و کاربردی برای شما می باشد. این برنامه دقیقا مانند نسخه ی دسکتاپ VLC ، قادر به اجرای بسیاری از فرمت های صوتی و تصویری مانند فایل های پر کاربرد مانند MP3 و یا فرمت MP4 و حتی فرمت های خاص مانند Flac , DVD ISOs , Mkv میباشد.

این اپلیکیشن تا این لحظه بیش از 50 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است و از برترین برنامه های عرضه شده برای سیستم عامل اندروید میباشد.

دانلود VLC Player اندروید

3- برنامه KMPlayer

KM Player نیز سومین برنامه برتر در زمینه مالتی مدیا برای اندروید است که از طیف وسیعی از فرمت های ویدیویی مانند : MP4 و Mkv پشتیبانی می کند و به شما امکان اتصال به سرویس های ابری را میدهد تا بتوانید به راحتی فایل های ویدیویی با کیفیت HD را در گوشی هوشمند خود مشاهده کنید. این برنامه همچنین قابلیت نمایش زیر نویس را دارد و به شما این امکان را میدهد که سرعت اجرای فایل های ویدیویی را تغییر دهید. این نرم افزار فوق العاده همراه با نسخه دسکتاپی خود در کل بیش از 300 میلیون کاربر دارد . اما نسخه ی اندرویدی آن بیش از 10 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است.

دانلود KMplayer اندروید

همچنین می توانید جدیدترین ویدیو پلیر های اندروید را از وب سایت هزار و یک دانلود دریافت کنید.



لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم دیدگاه کاربران به ما گزارش کنید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 784
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


مطالب محبوب
پست بزودی